Friday 1 May 2020

dalgona cikla?

Beetroot and hibiscus latte - RECIPE is on my new blog.


Evo, stvarno sam htjela biti normalna i u tajnosti svoga doma napraviti više tu dalgona kavu da probam, i onda je po mogućnosti izliti u kompost jer šećer i instant kava su vjerojatno među najgorim stvarima koje mogu strpati u sebe (meni je tako, za mene, ništa ne sugeriram), ali sve je krenulo u uobičajeno neočekivanom smjeru i na kraju sam napravila... dalgona ciklu. S hibiskusom. Mislila sam da će biti lijepo i rozo i eventualno pitko, da ću poslati te slike nekoliko ljudi, ali na kraju je bilo baš jako fino! Zato sam ipak morala ovo čudo podijeliti da možda još netko proba... Evo je, uživajte!

što/
[za 2 šalice]
120 g aquafabe* - odgovara količini otprilike 2/3 vode iz konzerve slanutka
1 čajna žličica limunovog soka
1/8 čajne žličice himalajske soli
1 jušna žlica sirupa agave
1 vrhom puna čajna žličica sušene cikle u prahu
3/4 šalice čaja od hibiskusa

*voda od kuhanja slanutka; nakon što ste skuhali slanutak, možete ju reducirati na laganoj vatri da se zgusne

kako/
Napravite čaj od hibiskusa i zamrznite ga u kalupima za led. Stavite vodu od slanutka u blender (možete i u zdjelu, pa miksati običnim mikserom, ali trebat će vam dulje da se zapjeni i da dobijete odgovarajuću konzistenciju), dodajte limun i sol i blendajte na maloj brzini dok ne dobijete glatku pjenastu teksturu sličnu snijegu od bejlanjaka. I dalje blendajući, polako dodajte agavin sirup i prah cikle (ja sam ga prosijala kroz cjedilo za čaj). Nastavite blendati dok se sve ne sjedini - trebali biste dobiti kompaktnu kremastu teksturu. Podijelite zobeno mlijeko u dvije čaše, dodajte zaleđene kockice čaja od hibiskusa i prelijte kremom, odnosno sitnom pjenom od cikle.




No comments:

Post a Comment

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License