Sunday 16 February 2020

kaša od rižinih pahuljica i batata w/ first in the raw


Ljudi, otkrila sam rižine pahuljice i skroz su dobre! Možeš skuhati kašu koja izgleda skoro isto kao zobena, samo je puno lakša za želudac (iako možda samo ja imam taj neki problem sa zobi, ne znam). Jutros kada sam krenula raditi ovaj doručak, mislila sam da će biti okej, taman za pojest i ić radit, ionako volim tu dosadnu samo kuhanu hranu. Na kraju je ispalo baš jako fino i zaključila sam da bi bila prava šteta da ne podijelim to s vama. U kašu od rižinih pahuljica, jabuke i batata (koja je već sama po sebi bila ukusna) dodala sam svježe voće, bučine sjemenke, komadiće superfinih First in the Raw sirovih pločica od bučinih sjemenki i prelila ju sirovom karamelom od datulja koja je u zadnje vrijeme postala jedna od onih namirnica koje uvijek imam u frižideru (u najjednostavnijoj varijanti, samo izblendaš svježe datulje s vodom ili zobenim mlijekom). Sve skupa je bila prava mala gozba, a od ove količine namirnica ostalo mi je dovoljno i za sutra.

što/
1/2 šalice rižinih pahuljica
1 šalica zobenog mlijeka
1 jabuka, oguljena i narezana na kockice
1/2 šalice batata, oguljenog i narezanog na kockice
1/2 čajne žličice cimeta
1/4 čajne žličice vanilije u prahu
naribana kora 1 manje naranče
svježa naranča i jabuka za posluživanje
First in the Raw pločica "Pumpkin head"

kako/
Stavite rižine pahuljice, narezanu jabuku i batat, zobeno mlijeko, koru naranče, cimet i vaniliju u lonac i kuhajte oko 10 minuta na laganoj vatri, dok pahuljice i batat ne omekšaju. Ostavite da se malo ohladi i stisne, pa poslužite sa svježim voćem i narezanom First in the raw energetskom pločicom.
Dobar tek!




No comments:

Post a Comment

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License