Friday 30 October 2020

pumpkin spice latte iliti kafa s bundevom


Evo priznajem, godinama sam se opirala pumpkin spice latteu jer ne diraj mi bundevom u kavu i obratno... Ali znate kaj, džabe... Fino je to. I evo napokon sam prihvatila tu čudoriju i slatki osjećaj kad ti kava u isto vrijeme bude i doručak. Ok, meni je doručak voće, pa je ova kava onda brunch. Pišem recept za zalihu pirea od bundeve, jer je to najvažnija stvar u cijeloj priči.


što/
3 šalice bundeve narezane na kockice
1 šalica datulja
oko 2 cm svježeg podanka đumbira, narezano na manje komadiće
komadić kore cejlonskog cimeta
1 čajna žličica crnog papra u zrnu
malo naribanog muškatnog oraščića
1 šalica vode

kako/
Zapecite bundevu u pećnici na 200 °C dok ne omekša (20-25 minuta). Stavite sve začine u vodu i kuhajte poklopljeno na laganoj vatri 10-15 minuta da puste arome. Procijedite i prelijte datulje tom vodom. Ostavite 5-10 minuta da malo omekšaju, pa prebacite datulje i bundevu u blender i izblendajte dok ne dobijete potpuno glatku teksturu. Spremite pire u staklenku i držite u hladnjaku. Za pumpkin spice latte, pomiješajte dvije jušne žlice pirea od bundeve s 2/3 šalice vrućeg biljnog mlijeka, pa dodajte skuhanoj kavi. Ja volim sve skupa izblendati u blenderu kako bi bilo kremastije i dobilo pjenicu, ali možete i preskočiti taj korak.

Iiii guštaj!¸




No comments:

Post a Comment

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License