Wednesday 13 April 2016

kocke s makom i rogačem


Nisam mislila ovo uopće objavljivati ali puno ljudi me tražilo recept pa ajde da podijelim ovu jednostavnoću s vama!
//
1 šalica lješnjaka
1/2 šalice indijskih oraščića
2/3 šalice datulja
1/2 šalice sjemenki plavog maka
1/2 šalice rogača
kokosovo brašno
//
Imala sam već namočene i dehidrirane lješnjake i indijske oraščiće pa sam ih izblendala u blenderu dok nisu pustili ulje i spojili se u homogenu smjesu. Prebacila sam smjesu u zdjelu. Zatim sam izblendala mak i rogač, također dok se nisu spojili u gustu, razmazivu smjesu. Prebacila sam i to u zdjelu i izmiješala sve skupa (rukama, a može i vilicom). Datulje sam prethodno namočila u malo vode i izblendala ih zajedno s tom vodom u gusti ''sirup'', pa sam i njega umiješala u smjesu sa svime ostalim (umjesto ovoga se može upotrijebiti i datuljin sirup). Na kraju sam dodavala sitnog kokosovog brašna dok smjesa nije postala dovoljno gusta da ju je bilo lako oblikovati, pa sam ju rasporedila u tankom sloju na dasku za rezanje i razvaljala valjkom. Stavila sam u frižider na sat-dva-tri i razrezala komade.


No comments:

Post a Comment

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License