Saturday 7 November 2020

kesten pire



Najslađe je kada sam skupiš kestene u šumi, ali okej je i kada ne stigneš... jer tko nema u nogama, ima na Malom placu. Većinu smo pojeli odmah nakon pečenja (na to se računa pa uzmeš barem duplo), a ostali su završili u kesten pireu. Meni je to jedan od najdražih deserata na svijetu, ali ga rijetko kada mogu pojesti u slastičarnici jer ga na većini mjesta dodatno zašećere. Zato ga radim sama, od kestena i malo biljnog mlijeka. Kesten je sam po sebi sladak i stvarno ga ne treba dodatno zaslađivati, ali ako nekome baš fali, može se zasladiti i s malo agave ili javorovog sirupa.


što/

500 g kestena

100 ml zobenog mlijeka

10 ml javorovog sirupa (opcija)


kako/

Zarežite kestene, najbolje s dva reza u križić. Pecite ih 25 minuta na 185 °C. Očistite ih od kore i stavite u sjeckalicu sa zobenim mlijekom i javorovim sirupom. Obradite do relativno glatke teksture, prebacite u čaše i ostavite u hladnjaku nekoliko sati. Za dobivanje pirea ne preporučam korištenje high-speed blendera, jer će se kesteni prejako izblendati i mogli biste dobiti škrobasti pire koji ima teksturu sličnu pudingu. Možda netko i to voli, ali ja sam valjda old school i volim kad me podsjeća na djetinjstvo. Poslužite ohlađeni kesten pire s preljevom od tamne čokolade, komadićima kakaovih zrna ili biljnim šlagom. 

Dobar tek!


No comments:

Post a Comment

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License