Wednesday 4 November 2020

kesteni


Mislila sam da nema potrebe i da mi se neće ni dati, ali budući da pripremam dva recepta s pečenim kestenima, podijelit ću svoj trenutačno najdraži način pečenja kestena. Postoji više načina kako ih možete pripremiti, ali zadnjih nekoliko godina su mi ovako najslađi (a i lako se čiste). Prije sam uvijek zarezivala kestene jednim poprečnim rezom i pekla ih na vatri, u poklopljenoj čeličnoj tavi. Prije nešto godina su ih prijatelji u Lisabonu radili u pećnici i zarezali na križić, i to mi je bio prvi susret s takvim kesten-prosvijetljenjem jer sam se u Hrvatskoj bila susretala samo s ovima iz tave, s jednim rezom. Možda se samo nisam družila s dovoljno ljudi koji peku kestene. Bilo kako bilo, danas ih radim ovako i svaki put ispadnu odlično: zarežem križić na kori (na zaobljenijoj strani, velim za svaki slučaj, nikad ne znaš) i pečem ih 25 minuta u pećnici na 185 °C. Ostavim ih da se malo ohlade zamotani u krpu jer volim da ostanu mekani i da ne izgube vlagu. Ovako pečeni kesteni mogu se koristiti u raznim receptima - za juhe, umake, kesten pire... natipkam koji evo odmah!

No comments:

Post a Comment

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License