Monday 25 January 2021

opet zimska salata


Ne znam zapravo može li se zdjela u kojoj je većina sastojaka kuhana nazvati salatom samo zato što je začinjena kao salata, pa ako netko ima ideju kako bi se ovakvo jelo moglo nazvati (a da nije Budina zdjela jer ne znam što je Buda jeo), neka slobodno prijavi prijedloge. Ovo je zapravo "našla sam na Malom placu" zdjela. Ubola sam baš prekrasno domaće povrće, limune i ječam, pa sam ih složila zajedno jer su savršeno pasali. Za malo svježine sam dodala domaće fermentirano povrće, a recept za to vam uskoro tipkam.


što/

(za 2 osobe)

1/2 šalice ječma ili ječmene kaše

1/2 kg prokulica

6 velikih listova crnog toskanskog kelja

fermentirano povrće po želji

3 šake svježeg mladog zelenja*

2 jušne žlice miso paste

2 jušne žlice soja sosa

2 jušne žlice maslaca od kikirikija

1 limun**

4 jušne žlice jabučnog octa

7-8 datulja***

5-7 jušnih žlica vode (ili po potrebi)


*ja sam koristila matovilac, ali može i neko drugo mekano lisnato povrće

**upotrijebiti i sok i naribanu koricu

***koristila sam bam varijetet koji je nešto sitniji; ako koristite medjool, bit će dovoljno 5 komada



kako/

Skuhajte ječam u jednoj i pol šalici vode. Kratko skuhajte narezani kelj na pari ili u kipućoj vodi (meni je minuta kuhanja dovoljna, ali slobodno prilagodite ukusu). Prokulice prerežite po dužini na pola i kratko zapecite na tavi koju ste tanko premazali kokosovim uljem. Za umak izblendajte miso, shoyu, maslac od kikirikija, naribanu koricu i sok limuna, ocat, datulje i dovoljno vode kako biste dobili potpuno glatku teksturu. Složite svježe lisnato povrće na dno zdjele, i na njega stavite ječam, prokulice i kelj. Prelijte umakom i servirajte.

Dobar tek!








No comments:

Post a Comment

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License